CRM

CRM – 10 მტკიცებულება, თუ როგორ არ იყენებთ თქვენი ბიზნესის შესაძლებლობებს!


CRM

  1. ბოლო წლების ტენდენციის გათვალისწინებით CRM-ის ბაზარი 2017 წლისთვის $36 მილიარდ დოლარამდე გაიზრდება. მოცულობით ის ასწრებს ყველას, კორპორატიული პროგრამული უზრუნველყოფის კატეგორიაში (წყარო: Gartner).
  2. ბიზნესის 65% ნერგავს ბიზნესის არსებობის პირველი 5 წლის განმავლობაში (წყარო: Capterra).
  3. TOP კომპანიების 53% ახდენს ფინანსური რესურსების ინვესტირებას CRM-ში, გაყიდვების გაზრდის მიზნით (წყარო: Brainshark ).
  4. მარკეტინგის ავტომატიზირების მომხმარებელთა 80% აღნიშნავს ლიდების რაოდენობის, ხოლო 77% კონვერსიის ზრდას (წყარო: VB ).
  5. კვლევების თანახმად, ორგანიზაციებს შეუძლიათ არსებითად გაზარდონ გამყიდველების პროდუქტიულობა მობილური და სოციალური დანამატების მიერთებით. კვლევის შედეგად გაირკვა, რომ მობილურის გამოყენებამ საშუალოდ 14,6%-ით, ხოლო სოციალურმა შესაძლებლობებმა საშუალოდ 11,8%-ით გაზარდეს გამყიდველების პროდუქტიულობა (წყარო: Insightly ).
  6. გამოკითხულთა 47% ამბობს, რომ მისმა გამოყენებამ არსებითი გავლენა მოახდინა კლიენტების კმაყოფილების ზრდაზე.  (წყარო: Capterra ).
  7. მიუხედავად უამრავი ფუნქციისა, თანდათან მატულობს სოციალური მედიის მონიტორინგის შესაძლებლობაზე მოთხოვნა (25%). და სოციალური ქსელიდან მომხმარებლის შესახებ ინფორმაციის გადმოტანაზე მოთხოვნა (24%) (წყარო: Capterra ).
  8. მომხმარებელთა 74% ამბობს, რომ CRM ყოველ წელს თავაზობს უკეთეს და მეტად კომფორტულ წვდომას მომხმარებელთა მონაცემებზე (წყარო: RingLead ).
  9. 2017 წლისთვის ZOHO-ს მომხმარებელთა ბაზამ 25,000,000-ს მიაღწია (წყარო: ZOHO)
  10. გამოკითხვის თანახმად, მომხმარებელთა 82% ტოვებს კომპანიას იმიტომ, რომ კომპანიას ის არ ადარდებს. ეს პროგრამული უზრუნველყოფა კი საუკეთესო საშუალებაა ამ პრობლემის მოსაგვარებლად და მომხმარებელთა შენარჩუნების მაჩვენებლის გასაზრდელად (წყარო: SuperOffice ).

 

 

ციფრული გარდაქმნა - გიორგი კორძახია

გაიგე როგორ გაყიდო მეტი, ნაკლები დანახარჯებით!

🔥 დავიწყოთ!
CRM
ბიზნესის გაციფრულება – დავფიქრდეთ, რამდენს კარგავ 💲 ყოველ დღე?🔥
CRM
როგორ ავიყვანოთ გაყიდვები ახალ სიმაღლეზე?
გაყიდვები
კვლევის შედეგები ⬆ რა იქნება ტრენდული 2019 წელს?
There are currently no comments.